1402-09-28 15:55
445
0
87978
در فرهنگ و ارشاد گلستان؛

ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس‌جمهور فعال شد

ستاد ارتباطات مردمی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آستانه دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان با حضور نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه در گرگان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، در آستانه دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور به گلستان، میز ارتباطات مردمی در اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برپا می‌شود.

این ستاد ارتباطات مردمی از فردا ۲۹ آذرماه با حضور سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و علی خواجه‌وند معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان آغاز به کار می‌کند.

مردم گلستان به‌ویژه فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه تا اول دی ماه فرصت دارند از ساعت هشت تا ۱۸ عصر به آدرس گرگان، بلوار شهیدشکاری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مراجعه کنند.

گلستان برای دومین بار مقصد سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به این استان است و پاستورنشینان همزمان با یلدای ۱۴۰۲، علاوه بر افتتاح برخی طرح‌های زیربنایی و تاثیرگذار، عملیات اجرایی تعدادی دیگر از پروژه‌ها را در نگارستان ایران آغاز خواهند کرد تا در نتیجه اجرا و تکمیل آن‌ها، مردم این کهن دیار با جمعیتی از اقوام و مذاهب گوناگون، طعم خدمت و مردم‌داری را از دولت سیزدهم بچشند.

آغاز عملیات اجرایی پروژه شیرین‌سازی آب دریا، علاج‌بخشی خلیج گرگان و اتمام لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، بهره‌برداری از سه هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی روستایی و شهری و افتتاح و زهکشی ۱۶ هزار هکتار از اراضی اولویت‌دار استان از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در در سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان افتتاح خواهد شد.

تعدادی از وزرا و نمایندگان رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.